Helgen!




Efter jobbet i fredags så tog jag en dusch och började göra mig i ordning,
sen traskade jag iväg till Marica för att fixa det sista där och ta ett glas vin.
Sen vid 7 tiden kom Rasmus o hämtade oss o körde oss till Gryta,
där det bjöds på tårta och födelsedagssång för Evelina.
Trevlig kväll förövrigt (:

I lördags var vi upp o grillade korv kl 10 på morgonen,
sen solade vi hela dagen o käka frukt o massa mummsigt.
Sen åt jag en värktablett som jag inte tålde så det blev sängläge för mig,
vi somnade väl runt halv 11-11 på kvällen, helt utslagna haha.

Imorse var vi uppe med tuppen igen och började sola vid 12,
sen duschade vi väl runt 3 o sen har vi grillat o slappat.
Underbar helg, riktigt lugnt och skönt faktiskt!

Nu ser jag fram emot en kort vecka och långledigt till helgen!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0