Måndag!

Jag & Evelina på Felix dop 2a April, lite bakis o skakis haha

Det har varit en underbar ledighet dessa fyra dagar!
Jag har utan tvekan tagit vara på solen, har legat o pressat varje dag.
Har lyckats bränna ryggen rejält, men de tbörjar redan gå över i brunt (:
Men idag är det slut på det roliga för imorgon är det back to work!
Mamma ska köra hem mig till Västerås idag,
för hon ska även lämna en säng till Elias (:
.
Dom är iväg på fotbollsmatch just nu, så vi åker när hon är tillbaka.
Längtar till semestern då jag kan spendera ännu mer tid med Lina.
Vi har verkligen haft en jätte mysig helg, tack för det snutt!
.
Men nu längtar jag faktiskt riktigt mycket efter Marica,
så det ska bli skönt att få komma hem till henne igen!
Nu: Ut i solen! Varmaste dagen hittils?
Redan 20 grader i skuggan ;)
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0