Onsdag



Det har varit en riktigt skitdag idag!
Har varit så fruktansvärt trött och snurrig på jobbet,
och har kännt mig allmänt låg och deppig. Inte alls rolig!
Ingen vill väl umgås med en deppsnigel?!

Som tur är har jag en Pappa som ser direkt när jag mår dåligt,
hann inte ens ta av mig jackan när jag kom hem efter jobbet.
"Kom så åker vi och äter thaimat!"  Underbara pappa!

Fick min beställning från Ginan idag,
och det gjorde mig också på lite bättre humör.
Ända tills jag provade kläderna och kom på att jag måste hårdbanta.
Med start ikväll! Powerwalk nu.
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad i hela fridens namn är det där för jävla fina skor? Herregud! Vart är dom köpta?! Love u

2011-04-13 @ 22:04:27
Postat av: Caroline

Sjukt snygga, visst är dem sköna! Ett tips är att behandla dem, såg en tjej som inte gjort de och de var inte fina längre. Behandlade mina med spray! <3

2011-04-18 @ 13:48:08
URL: http://exposedstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0