Tisdag



Strålande väder idag också mina vänner,
härligare kan det ju inte bli! Eller? Jo, vänta nu, det kan det.
Jag kunde ju vara ledig på dagarna förstårs.
Istället för att behöva sitta inne på ett plåtslageri och bli påminnd
om allt mysigt och härlgit folk har för sig på sina lediga dagar!
Skit ner er :(

Ääääsch vafaasen, det är snart semester!
11 veckor att utstå för att vara bestämd, sen så (:
Sitter hos Pappa och har stressat ihjäl mig för att hitta fakturor o shit,
men nu har jag iaf betalat allt som jag tror ska betalas.
Så nu ska jag faktiskt andas, ta en glas vatten, en cigg och sätta mig i solen 10 min.
För det är jag värd efter en hel jävla arbetsdag. Punkt.
Ska väl ta mig något att äta också kanske.
Senare ska vi färga Maricas hår!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0