Tisdag!


Jag och min outfit i Lördags. Ny väska, nya leggins o nya klackisar!

Jahaaja, tillbaka på jobbet idag efter 4 dagars ledighet..
Jag var trött som fasen, men bortsett från det så har det gått bra (:
Men jag kan inte förneka att jag längtar intensivt efter semester!
Anyhow, skönt att vara hemma hos Marica igen.

Just ikväll är hon hos Ida och Alex för att hon ska vara barnvakt
åt lilla Emilia imorgon mellan 06.00-15.00. Myspys!
Så det blir nog soffslagg för mig inatt, hihi

Vaknade så många gånger natten till idag och fick för mig att det kröp spindlar i taket,
så det slutade med att jag och täcket kampade i vardagsrummet, haha.
Anyhow, nu ska jag ta mig en smörgås, borsta tänderna
och ladda inför lite BB. Kommer förmodligen somna.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0