Awesome helg!

Teddy & Eddy förra helgen

Alltså.. helgen har varit helt jävla suverän!
I fredags var det ju babyshower för Martina, vilket var super trevligt.
Åt en massa goda bakelser, lekte lekar och gav presenter.
Efter det så kom Rasmus o hämta mig o så hade vi filmkväll hos honom.
Först såg vi Scream 4 sen Karate Kid, för Rasmus hade inte sett den. (?)
Jag somnade dock mitt i film nr 2 efter en öl, haha
'
Igår knatade jag till Kim vid 6 och hade en jätte härlig relaxtimme
med ansiktsmask, krämer och hälsote. Jätte trevligt!
Sen kom Sofia till kim o så började vi vina lite smått medans vi fixade oss,
sen kom Rasmus och Eddy också dit o så drog vi tillsammans
ner på stan o mötte upp Teddy på bmb.
'
Efter några svettiga timmar på bmbs dansgolv blev det Subway
och sen tog vi taxi med världens skönaste chaufför till Rasmus.
Drack Rosé till kl 6 imorse. Skulle jag inte ha gjort. Lite kräkor i toa (:
'
Trevlig dag idag också, pizza på dillos och Pippi på de sju haven.
Skrattade så vi grina typ. Jag har världens bästa vänner!!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0