Babyshower, Relaxkväll & Bålstabesök

,
Ååååh, det verkar bli en toppen helg!
På fredag är det babyshower för älskade Martina, massa brudar,
skitsnack, presenter och kläm på bebismage. Såå Mys!
,
Och på Lördag är jag bjuden på Relax/Förkväll hos Kim med ett gäng brudar.
Sen hoppas jag på att Sofia kommer till Västerås o så ska vi ha en toppenkväll,
med riktig pang förpärla med enbart brudar. Sen förhoppningsvis möta upp
grabbarna ute senare på kvällen. Hoppas!!
How does that sound hun? ;)
,
Imorgon ska jag hem till Maroschka och färga hennes hår innan hon reser,
och på onsdag ska jag ner på stan efter jobbet för en fika med preggomörti, tihihi
Känns iaf bra att ha ett fullspäckat schema nu när min andra halva åker till Turkey på Onsdag!
Slipper man sakna, oroa sig och vara såhäääääääääär avundsjuk 24/7 (;
Anyhow, nu måste jag sova snart så att jag orkar imorgon!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Lina

Så vacker <3

2011-09-04 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0