WhiteMocca

Jag och Martina första gången vi träffades

Idag har jag haft en supertrevlig eftermiddag.
Mörti kom i hämtade mig från jobbet, sen åkte vi ner på stan för en kaffe.
Blev en White Mocca på Gränden för mig, jamjam.
Efter en lång och rolig fika traskade vi ner till Vasa o satt i solen en stund.
Pratade om allt mellan himmel och jord. Våra samtal är helt körda, haha.
Det är sjukt att man ens kan prata om såna saker med någon.
Anyhow, supersuper trevlig dag/kväll.
,
Vi har alltid så jävla roligt ihop.
Bara se bilden där uppe, första kvällen vi träffades liksom.
Det sa bara klick, som kungen sa när han träffa drottningen.
Hahaha, ne men verkligen så glad för henne.
Hon är dessutom preggo och ska ha bebis om 6 veckor.
Iiiiiih, kan knappt stå ut tills den ploppar ut!
,
Anyways.. Nu ska jag tvätta ansiktet, plocka lite på rummet.
Sen blir det en film innan man somnar. Förmodligen Trust. Måste ses.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0