Booojakaaa!

'
Tjuudeluuluuu. Fredag igen, känns underbart!
Jag o Kim sitter o dricker ett glas vitt och äter choklad med nymålade naglar.
Vi har nyss varit o invigt nya Netto som ligger på andra sidan vägen.
Brett utbud, bra personal och 50 meter från mitt hem. Fem av fem toast!
Så nu är det mesta handlat inför nästa veckas julmiddag.
Handlade i princip allt utom frukt och grönt. Det vill man ju ha färskt sen.
När naglarna har torkat så kommer Martina och hämtar oss,
så blir det lite käk innan vi ska hem till henne o kika Idolfinalen.
'
Imorgon har mitt kära röda lag match mot Örebros döva lag, hahhahaha
Måste bara se!!! Ska sitta med på bänken o sparka Kim i röven tills hon baljar.
14.30 i Wenströmska, kom dit o heja, skratta, bua, whatever. Bara kom!
Nu ska jag gå ut och förpesta luften, shazaam.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0