Dan före dopparedan

'
När jag kom hem idag stod det en bukett utanför dörren,
tänk vad mycket en sån liten gest kan göra. Blev glad från tårna upp till håret.
Tack älskade vän för blombudet. Du är en ängel!
'
Veckan har varit kaotisk o stressig som tusan. Inte en lugn stund typ!
I måndags åkte jag hem o städade efter helgens partaj. Men det gick fort faktiskt.
Sen vid 5 snåret kom Martina över med lilla Emilia. Så vi hade myskväll med chips o dipp.
Sen kom Pappa hem o så drack vi lite kaffe o lät honom gosa med Emilia.
'
I tisdags åkte jag ner på stan efter jobbet och mötte upp Kim & Ina för en fika.
Sen kom Jim ner o så köpte jag lite julklappar, sen käkade vi på Jensen's,
sen åkte vi hem och tog det lungt framför tvn.
'
I onsdags gick jag över till Martina & Mathias efter jobbet,
och blev kvar där hela kvällen. Vi kollade på smurfarna och spelade alfapet.
Super mysig och trevlig kväll  med lite julklappsutdelning till Emilia.
'
Igår åkte jag ner på stan efter jobbet igen, väl där mötte jag upp Emma.
O så köpte jag de sista julklapparna och så tog vi en kaffe.
Sen kom pappa ner o så gick vi en sväng till på stan sen drog vi o käkade på saffets.
Sen åkte vi hem o så gick jag till Jim vid 8 tiden och nu sitter jag här hemma igen.
Mamma är påväg hit, så vi ska handla lite på Netto.
O kanske åka till Erikslund elr nått.
'
Ikväll är det uppesittarkväll, så Jim skulle köpa bingolotter.
Så år vi se om vi blir själva elr om vi kör tillsammans med några andra (:
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0