helgsjuk

Är typ sjuk så det fick bli en gammal bild idag
'
Veckan har varit bra. I onsdags var jag o Kim nere på stan o fönstershoppa lite,
sen bestämde vi oss för att gå på bio. Paranormal activity 3.
Jävligt dålig idé! Värsta bio upplevelsen ever. Skrek sönder halsen, totalt.
Jag och Kim var helt ensamma i hela jävla salongen dessutom.
Men vi satt kvar filmen igenom, så high five till oss!
'
Förövrigt så är det jobb och Jim som har gällt i veckan.
Och idag har jag mått illa sen imorse så det blir bara en hemmakväll för mig.
Hoppas på att må bättre imorgon så att jag kan gå på Emmas knytis,
hon o hennes pöjk har precis flyttat ihop så jag ska ta med mig Jim & Kim dit.
Så det blir lite inflyttnings partajj I guess (:
'
Anyhow, allt för mig just nu.
Ska bädda ner mig i soffan, kika film och sakna min kärlek.
Men fööörst, SAMARIN som pappa rotat fram.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0