Näst sista december

Idag sitter jag och längtar efter varmare dagar.
Vad ska vi med denna fuktiga kyla till när det ändå blir en jul och nyår utan snö?
Näääeh fytysan, ska det vara kallt så vill jag ha en vit mark, tack!
Igår gick jag o Jim över till Martina & Mathias och spela miljonbingo o drack lite vin.
Super trevlig kväll, tack för det snuttan!
'
Imorse låg vi rätt länge i sängen för Jim hade vin-huvudvärk, thihihi.
Men sen gjorde vi oss i ornding o drog iväg till Maxi o handla mat inför morgondagen.
Fläskfilé, potatisklyftor, bea-sås, sallad & chokladmousse med hallon till efterätt.
Sen handlade vi raketer. Eller snarare bomber. Wiiiihooo!!
'
Imorgon blir det middag hos mig först, med Jim, Kim, Rasmus & Jonas.
Sen får vi se vart våra vägar bär av inför 12 slaget.
Ska till Jim ikväll o lägga köttet i marinad osv, så det blir tidig uppgång imorrn.
Meeeeen det ska nog gå bra (:
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0