slowdown

Om någon undrar när jag verkligen kan vara mig själv, fullt ut.
Ovan har ni svaret. Tillsammans med min självfrände.
'
Shit vad slö jag blir av att vara hemma från jobbet en dag,
även om jag är sjuk o borde ligga ner bäddad så blir jag rastlös och känner mig värdelös.
Men jag har iallafall städat färdigt allt inför helgen. Så lite har jag uträttat.
Nu ska bara det sista inhandlas, får se om jag tar det idag elr imorgon.
'
Kvar på schemat för dagen är: Solning och pakethämtning.
Så det tar jag runt 4 när jag o Martina ska åka en sväng.
Drar nog till henne lite tidgare också, så att jag hinnar gosa lite med mitt fina kusinbarn.
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, och hur jag mår såklaaart.
Imorgon ska jag till jobbet!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0