Mååååndag

'
Denna dag har faktiskt gått riktigt fort, måste jag säga.
Och jag har arbetat väldigt effektivt och fått mycket gjort, heja mig!
Nu börjar vi får det aningen stressigt på jobbet,
eftersom att allt som har leveransdatum till den 5:e Januari
måste vara klart innan vi går på julledighet. Det är alltså 2½ vecka kvar.
Kommer nog bli endel övertid och endel helg jobb fram tills dess.
'
För tillfället sitter jag och planerar inköpen till Julmiddagen om 12 dagar.
Det är ju endel som ska fixas innan dess, höhö. Men det ser ljust ut!
Tror att det kommer bli riktigt jävla awesome i år.
Nu när det kommer ännu mer folk o förar efter middagen också ;)
'
Aaaanyhow. Nu ska jag plocka lite i lägenheten.
När pappa kommer blir det wenströmska för att hämta new body sakerna.
Seeeen hoppas jag på att det inte blir för sent,
så att jag kan invardera kärleks place.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0