vilodag

'
Nu har jag bestämt att onsdagen blir en vilodag. Så att jag blir friskt till Fredag.
Ska kila ner o köpa halstabletter o nässpray såfort Netto öppnar imorrn.
Såg att jag hade två Mucoangin kvar, så jag ska suga lite på dom så klarar jag mig ikväll.
Älskar verkligen min ziperall, extra mycket såna här hängiga dagar!
Kan verkligen rekomendera alla att införskaffa sig i en.
'
Twilight går på 5:an just nu, och jag kan säga så mycket som att jag sett den för många gånger,
om det nu är möjligt, haha. Är helt ofokuserad o sitter o bloggar samtidigt liksom.
Älskar verkligen Twlilight filmerna, men nu vill jag bara att breaking dawn part 2 ska komma!
Kommer avlida om vi ska behöva vänta ett helt år. Fan.
Jajajja, nu ska jag hämta ut täcket till vardagsrummet och bädda ner mig.
Shaazaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0