Hungry Heart


Jag har fortfarande inte tvättat av mig gårdagens smink, illa!
Men jag har suttit o klurat på vad jag ska tatuera för jag har varit lite osäker.
Jag ska göra en text på handleden och en på skuldran,
o den på skuldran har varit lite svår att bestämma sig för.

Man vill ju ha en text som betyder något för en, på ett eller annat sätt
Och nu har jag äntligen bestämt mig för en som jag älskar.
Det ska stå Live Laugh Love, för det vill jag leva efter.
Den på handleden är en överraskning så den håller jag hemlig (:

I fredags träffade jag Fia på en fika i centrum,
vi satt o pratade om allt mellan himmel o jord en lång stund.
Älskar dig så himla mycket vännen! Du inspirerar mig
Sen kom Emma över på kvällen o vi gjorde absolut ingenting,
men hade as roligt medans vi gjorde det. Det har vi alltid.
Vi snackade skit, åt chips o bara va. Helt underbar kväll!

Igår
mötte jag upp Lillan o Sandra för en sen lunch på Mae Thai.
Där satt vi o skrattade o proppa i oss mat tills vi höll på att spricka.
Sen gick jag hem, lyssnade musik, o fixade mig lite.
Sen gick jag o Sandra över till Lillan o kikade melodifestivalen,
o efter det gick vi till R o dansade lite. Trevlig kväll!
Älskar er så mycket tjejer! Ni gör mig glad
Ikväll ska jag hem till Västerås igen,
Vickan åker från Stockholm fem över sju så jag hoppar på samma tåg sen,
så får man sällskao nästan hela vägen hem :)
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0