Måndag


Jag o Lillan på Hannas födelsedagsparty i höstas

Är hemma från jobbet idag, har inte sovit något inatt.
Magen och jag var inte helt överens om jag säger så (;
Men nu känns det mycket bättre så imorgon ska jag iväg o jobba arslet av mig.
Dessutom jobbar Marica sin första dag hos oss imorgon, wiie (:
Så hon kommer hit o sover ikväll!

Jag håller på o bokar tid för tatuering, skulle vara så grymt
om man kunde få en tid på typ fredag. Ååååååh, villvillvill.
Det blir rätt dyrt dock, den på handleden kommer kosta tusen spänn,
jävla råneriet typ, meeen o andra sidan så vet man att det blir bra.
Men jag får nog göra skuldran vid ett annat tillfälle (:

Anyhow, nu ska jag kissa. Sen äre dags för lunch!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0