Söndag



Jag o Marica kom inte ens ut igår, haahah!!
I kön till pluto kände vi oss lite slitna så det blev kebab o taxi hem,
hade somnat innan klockan slagit 1. Så jävla skönt!
Jävligt roligt förkrök hos Rasmus dock (:

Idag har jag ätit pizza o druckit kaffe hos Moster,
varit på lägenhetsvisning och shoppat lite med Mor och Mica.
Lägenheten var jättemysig o den ska totalrenoveras (;
Har redan börjat tänka hur jag ska ha det haha,
går händelserna i förväg som vanligt..
Den måste ju bli min först!

Nu ska jag äta lite korv o pommes med min underbara Mica.
Sen blir det tv o BigBrother. Imorgon börjar Mica prakka hos oss! iiih
Meeen nu luktar det korv! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0