Tisdag

Jag är sjuk nu igen, men har läkartid den 10e,
så då ska dom få göra en ordentlig undrsökning och se vad som är fel.
Ikväll är vi barnvakt åt prinsessan och vi har precis badat lite,
nu sitter vi i soffan och ser på bollibompa med en banan i handen.
Sen ska vi baka lite bullar när snuffan har somnat.
Ska försöka ta mig till jobbet imorgon.

Tusen miljoner saker snurrar runt i min skalle atm,
o jag blir så irriterad på mig själv för att jag inte kan hålla sånt jag säger.
Har bara mig själv att skylla, visste att det skulle bli såhär.
Meeeeeeen, åt helvette med det (:

Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Marica

Nu får du faktiskt uppdatera! Måste få läsa ;)

2011-02-08 @ 13:39:35
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av underbara filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss både via Facebook och Bloglovin'! Ha en kanondag med massor av filmtittande! :)

2011-02-08 @ 14:19:44
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0