Torsdag



Äntligen Icke-Rökare
Jahanehe, men då köör vi då gott folk!
Med tanke på att jag samanlagt endast rökt 3 cigaretter de senaste 3 dagarna,
så ser det ljust ut. Även om det är 3 ciggaretter för mycket.
Jag gör ett försök med boken, har inget att förlora (:

Idag har jag btw en sakna lillebror dag.
Vi pratade lite i luren på min eftermiddagsrast,
och jag har svårt att förstå hur mycket man kan älska någon.
För under tiden vi pratade så kunde jag bara tänka på en sak;
det finns ingenting jag inte skulle göra för honom.
Jag skulle utan tvekan dö för min bror.

Nu ska jag gå o bajja, sen fortsätta med boken!
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Gorananja

I like this site. Keep it up!

2011-06-30 @ 09:10:46
URL: http://gorananja.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0