I'm not alone

Okej mitt liv är åt helvette för tillfället, men det är på gång att bli bättre.
Vill bara tala om för hela världen att utan min Marica så skulle jag gå under.
Tack för att du finns här för mig och ger mig ett leende på läpparna.
Du är den bästa människan jag vet!!

Vi har vuxit upp tillsammans och du känner mig bättre än någon annan,
och jag är så glad att du finns i mitt liv. Du gör min dag!

Detta gäller även mina andra systrar Lina, Ida & Victoria plus mamma Lotta,
och utan min älskade mamma Merja skulle jag inte klara av den situation jag befinner mig i.
Dessutom har jag världens bästa moster Pia och världens bästa kusiner Evelina, Emma & Anton.
Sen har jag ju mina älskade vänner i Bålsta. Ni är saknade <3
Jag är inte ensam!


Kommentarer
Postat av: mami

Puss på dig snuttis. Love you tons

2011-01-09 @ 00:55:44
Postat av: Jaana

Äntligen skriver du i din blogg igen!...även om det inte är enbart positiva tankar så är jag glad att du skriver,gumman. Det har blivit som en liten "drog" för mig...jag måste få läsa om din vardag/helg. =O) kramizar moster Jaana

2011-01-09 @ 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0