Ny vecka



Mina Babes & Jag på trettondagsafton

Jaha, då var vi inne på V.3. Tredje veckan på tvåtusenelva.
Jag sitter o rapar i Maricas öra, mahaa. Blir alltid bubblig i magen av karameller!
Försöker få tag i en lägenhet, men det ser mörkt ut. Men under kan ske.
Så jag slutar inte att hoppas!

Jag har så många omkring mig som borde få en fet guldmedalj för allt de gör.
Vill bara att ni ska veta att jag verkligen uppskattar er till tusen.
Ni är världa all lycka i världen för er godhet <3
Ni vet vilka ni är
!

Ikväll blir det lungt, med lite filmmys kanske (:
Ska försöka somna i hyffsad tid ikväll så att jag orkar med veckan, haha.
Meeeen nu ska jag sluta skriva här o pilla Maroschka lite i näsan.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0