--

Bläää. Mår så illa idag pågrund utav magen.
Siter i soffan med en hink i högsta högg o bara väntar.
Ska försöka få i mig lite plommon o sen försöka tvinga ut skiten igen.
Det måste ut. Orkar inte ha det såhär en jäkla dag till.
Sen ska jag duscha efter nästa omgång medicin.

O sen kommer pappa o hämtar mig runt 4,
måste hem o packa om o hämta räkningar. blää

Igår kollade vi på Casanova, bra film.
Marica kom förbi en sväng o snacka lite skit också.
Natten gick bra, men atm har jag väldigt ont.
I högra bröstvårtan, som vanligt.
Vad fan är det för fel?

Har nästan inte ont alls i det vänstra bröstet.
Har någonting gått fel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog inget som gått galet. Tuttisarna har varit med om en svår misshandel och behöver tid att komma igen. Av naturen har vi alla olika storlek och form på tuttisarna, kan oxå vara så att dom läker olika fort...Puss

2011-07-25 @ 12:40:49
Postat av: Fia

hur stora gjorde du? hur haderu råd? berätta allt!

2011-07-25 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0