Bröstvårtor & Norge



Sitter i Pias soffa o knaprar på lökringar.
Just nu känns min överkropp bra, inte jätte ont för tillfället.
Men imorse var det riktigt illa. Svid från högra bröstvårtan, brutalt.
Känns som att en kniv är instucken o att man rör runt där.
Men jag grät inte. För igår såg jag mina nya bröst utan bhn,
när jag skulle duscha första gången efter operationen
och den lycka jag kände då går inte att beskriva.

Sen tror jag att min högra nippel börjar få tillbaka känsel och funkiton,
för den styvnade till när jag tog en titt under bhn för en stund sen.
Så sticket o svidet är nog när svullnaden börjar lägga sig.
Vilket endast är positivt! (:

Förövrigt så sörjer vi för de drabbade i Norge. Usch vad hemskt.
Går inte ens att föreställa sig vad de går igenom nu.
Tänder ett ljus för Norge ikväll!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0