Cold Case


tredje halsbandet jag beställde igår

Imorse kom Pia in till mig vid 7 för att jag skulle ta mina tabletter,
sen orkade jag inte somna om så jag gick upp o sappa kanaler på tvn.
Sov lite från o till i soffan o sen dök plötsligt mamma upp vid 10 tiden.
Då hade hon tagit tåget hit för att ge mig laxerande droppar,
så att jag för en gångs skull får tömma tarmen.

Har varit in en gång hittils, med lyckat resultat. hihi
Det lär väl bli ett par gånger till. I hope.

Imorgon kommer mor tillbaka till Västerås, fast med bil.
Så ska vi åka på en liten shoppingsväng, o se om vi kan hitta en sport bh till mig.
Vore bra om jag hittade någon med lite mer urringning än bhn från kliniken.
Så att jag kan ha mina finare kläder på mig utan att hela bhn syns.

Sen på Torsdag är det kryssning som gäller. Birka Paradise, of course.
Bussen går 13.40 och båten går väl vid 6 tiden. Ska bli trevligt!
Sen på fredag kväll är det klass reunion, ska bli så himla roligt! iiiih
Har inte träffat folket på över tio år förfasen

Sitter o kollar på Cold Case just nu, i det här programmet handlar det om
en transexuell flicka som ville vara pojke på 60 talet.
Fyfaan så det var på den tiden. Hon lades in på psyk för att "tillfriskna"
där dom fick lära sig att smeta på läppstift o fick elchocker.
Assåå vad förbannad jag blir!! Baaah, nu måste jag stänga av.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0