Dagen före den stora dagen

bajsgammal bild från när jag o mallan var i Västerås
Sista dagen med myggbett!
Det känns sjuukt bra, men samtidigt väldigt konstigt,
allt kommer ju bli så annorlunda nu.
Det kryper i hela kroppen!!
Har nog inte riktigt fattat att det händer än,
för jag borde nog vara mer nervös än vad jag är.
Idag ska jag fixa allt som behöver ordnas inför morgondagen,
det blir en tidig uppgång då jag ska vara på plats kl 8.
Har iaf hunnit sola lite nu på förmiddagen,
o så blir det Mae Thai med Viktor klockan 3.
Vi ska ta igen lite förlorad tid, o så får han nog tyvärr
lyssna på en hel del babbel om morgondagen. haha
Anyhooow, nu blir det kaffe med bror!
Puss på Stjärten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0