Every Teardrop Is A Waterfall


Drink på Pitchers med Tjejorna i fredags

Nu är det bara två och en halv dag kvar tills semster, iiiih!!!
Dessutom 15 dagarn kvar för mig. Betalt och klart idag (: Pirrig.

Imorgon ska vi ner på stan en sväng efter jobbet,
Marica ville hitta någonting till Alex 30 årsfest nästa helg. BeachTema.
Jag ska ha en badring runt midjan och lite blommor i håret.
Blir nog skitbra, hihi.

Nu ska jag tugga i mig en smörgås (såfort pappa kommer hem med pålägg)
Sen ska jag lägga fram kläder för morgondagen och därefter
slänga mig ner i sängen med en mysig film. Vet inte vilken än bara.
Antingen blir det Flipped, en komedi. eller How do you Know, också komedi.
Får se vilken jag känner för helt enkelt. Precis NU kom far innanför dörren.
Smörgåsarna kallar på mig. So along assholes.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0