Håll hårt i din goda vän

Jag håller på att dö helt seriöst..
Ena sekunden är jag as arg på mamma typ,
för att hon inte vet vad jag vill ha för kläder på mig efter the big O.
Andra sekunden gråter jag o säger att jag inte vill detta,
o sen helt plötsligt pirrar det i magen av lycka.
Har nog aldrig varit såhär märkligt nervös. Fyfasen vad jobbigt!
Vill bara säga till er älskade underbara som har önskat mig lycka till idag,
Tack som fan! Har verkligen behövt lite peppande ord.
Ni är bäst som tänker på mig, och jag älskar er för det!
Tack för att ni älskar mig ♥
Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar.
Då kör vi då, 5 timmars sömn nu, sen är det upp o iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0