Jag må jag leva!


fr. vänster: Marica, Lillan, Rasmus, Vickan, Fredrik, Jag & Jonas

Födelsedag
Så jävla trasig. Nu blir det verkligen Rehab.
Kom inte ens iväg på min svågers 30 års fest idag,
o den har vi längtat efter hur länge som helst.
Trodde inte att man kunde bli såhär sänkt av att dricka.
Men motsatsen är definitivt bevisad.
Dock en kanonkväll igår.
Förfest med underbara hos Rasmus sen skumparty på sjökrogen,
följt av efterfest på erikslund. Insaaane kväll. Skit roligt!
Snefylla på vägen hem dock. usch

Nu ska vi ta oss ner på stan o äta mat.
Sen åker jag till Bålsta på rehabilitering. Måste verkligen.
På onsdag är det min stora dag. Lycka!
Jag må jag leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0