Mage i protest

Asså min mage är lika stor som jorden.
Har inte kunnat bajsa på en vecka nu och jag kommer spricka snart.
Fattar inte vad det är för fel. Har proppat i mig plommon,
druckit litervis med vatten och kaffe. Varit ute o promenerat.
Tagit laxeringstablettet men INGET händer.
Blir tokig snart.

Hoppas iallafall att det kommer under kvällen.
Måste ju få tömma tarmarna, annars kommer jag inte kunna kryssa på torsdag.
Jag, Mamma, Pia och Kate ska åka Birka. Blir en chillkryss för mig.
Ska nog ta en sväng på deras spa avdelning.
När gummorna ska ut på vattnet får man ställa upp o vara nummer fyra,
även om man kanske inte är helt fit for fight, haha.

Fattar mig inte på endel personer i dagsläget.
Hur kan man gå från asnära vänner, till att inte verka bry sig alls.
Jaja, det visar sig väl när man är saknad igen. När vardagen är igång.
Jag tänker inte vara den som måste höra av sig hela tiden iaf,
så är det bara. Telefonen fungerar åt båda hållen.

Anyyhoooow, nu ska jag, evelina o pia strax äta lite tacogratäng. MUMMS!
Sen blir det kanske lite film. Snart dags för en omgång smärtstillande.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0