Paaaaiiiiiin

OMG! I'm in so much pain right now. Vill dö nästan.
Borde kanske ha hämtat ut dom där jävla tramadolen också,
hade hellre varit yr o kräks än att sitta med den här smärtan.
'
Dessutom har jag inte bajsat på 3 dagar,
så magen är helt uppsvälld av gaser.
Min läkare har iaf skrivit recept på citodon,
så jag håller tummarna för nattöppet apotek i Västerås.

Jocke får hjälpa mig med allt här hemma,
men han är verkligen så himla gullig.

Skruttar omkring o hämtar vatten o lagar varma mackor åt mig.
Pappa kommer o hämtar mig när han slutat, typ om en 40 min kanske.
Sen ska jag hem till Pia där jag har någon som kan hjälpa mig o duscha,
haha. Fyfaan vad illa (; Så där stannar jag nog tills jag är lite mer självgående.
Eller tills jag får citodonen o de börjar hjälpa.
'
Berättar mer om allt sen, när jag mår lite bättre.
Nu ska jag o mina ENORMA nipples äta macka.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0