Somewhere over the Rainbow

Bästa Helgen Ever!




Torsdagen var supermysig!
Efter jobbet åkte jag, Marica och Cecilia ner på stan för en shoppingrunda.
Köpte ett par nya jeans shorts, en Tischa, en väst och ett par leggins till hösten.
Efter shoppingrundan gick jag och Marica ner till Plutos öltält och satte oss,
drack lite cider, pratade skit & lyssnade på live musik. Skitmysig kväll!
Jocke och Pappa kom ner en sväng o drack en öl med oss.
Kom hem lite rund under fötterna efter 12.
Lite seg på fredagsmorgonen sen. Men det gick bra, haha.





I fredags kom Marica hem till mig runt 4,
så drack vi lite Rosé och tog sedan bussen ner på stan.
Väl nere tog vi sikte på öltältet och var där fram tills Cecilia och Camilla kom,
då drog vi till Sjökrogen och hade en grym kväll där.
Gänget mötte upp därinne såklart! Fin kväll!!



I Lördags kom Fredde och Robin hit vid 5-6 tiden så då blev det lite förpärla.
Jag blev faktiskt riktigt pruttfull där ett tag och jag visste att det skulle bli en bra kväll.
Runt 9 tog vi en Taxi ner på stan och begav oss mot öltältet där vi lyssnade på Petter
och dansade arslerna av oss till coverbandet som lirade i tältet.

Efter öltältet blev det Sjökrogen igen, där vi mötte upp Ronny och drack lite hot-shots.
Alltså, utan överdrift, så kan det här ha varit en utav de roligaste utgångar jag upplevt.
Så äckligt bra musik hela kvällen och vi dansade som aldrig förr. Har aldrig köttat så hårt!
Trots att klockan slog 02.00 och musiken tystnade så fortsatte dansgolvet att sjunga.
Så jävla rolig kväll verkligen!!

Nu tar vi en paus och samlar krafter inför kommande helg. POWERMEET och SEMESTER!!!
Iiiiinsaaaaane. Jag e helt uppe i varv. Nu måste jag diska.
Sen ska jag kika lite film. The King's Speech!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0