Updates

Oj, hoppsan vad jag har varit dålig på att uppdatera här.
Det har dock varit full rulle i över en vecka så jag förlåter mig själv (;
Förra helgen var det Power Meet och vi körde torsdag, fredag och lördag.
I torsdags var jag, jocke, marica och vickan på sjökrogen.
Faktiskt en riktigt mysig kväll (:
I fredags så körde vi förpärla hos vickan med en massa folk,
sen drog vi vidare ner mot löga och knatade omkring lite där.
Sjukt kul förfest och helt okej drag resten av kvällen!

På lördagen så möttes jag och Marica vid Ica ettan och köpte förnödenheter.
Energidricka, läsk och engångsmuggar. Sen knatade vi vidare mot staden.
När vi kom ner till växthusen var vi helt slut o helt svettiga så,
vi tog en paus där och drack ur glasen.
Sen hoppade vi i Hasses bil som Pappa körde och åkte bil i typ två timmar.
Riktigt roligt faktiskt. Träffade på sjukt mycket roliga människor.
Kl. 11 kom Lillan in med tåget så då mötte vi upp henne och knatade vidare mot löga.
Sen gick vi omkring o köttade fram till 2 tiden då Teddy ringde för efterfest.
Så vi tog en taxi till Ryds glas och där satt vi tills klockan 10 morgonen därpå.
hahahha, stööörd kväll. Men sinnesjukt rolig!
Skriver mer om resten sen för nu ska jag o Lillan ner på stan o handla lite! (:
Ikväll ska mina 22 år på jorden firas. Hihi
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0