Castle In The Sky



Så himla skönt att vara ledig!
Hade en riktigt trevlig kväll igår med sjukt mycket skratt. Härliga människor.
Självklart var jag grym på bowlingen även denna gång, jag är bäst helt enkelt. What to do?!
Éfter bowlingen käkade vi på Choise Garden, UNDERBART gott! Typ så man dör.
Riktigt, riktigt bra mat. Måste ta dit tjejerna i sommar! (:

Efter käket gick vi till Pitchers o fortsatte förtära alkohol.
Trevligt som tusan med partnerspaning och allsång, haha!!
Sen gick vi och åt på TipTop, mumms. Sen hem till Rasmus på "efterfest".
O imorse vaknade jag i en ställning som inte var helt normal.
Var hemma vid halv 9 tiden, åt en macka och sov till 13.30 (; Sköönt.
Sen har jag solat lite, ätit, kollat film, packat och ätit igen.

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma till Västerås så ska vi åka till Pia.
Sover nog där ikväll så att vi bara kan duscha och dra ner på stan imorgon.
Ska in på bolaget o köpa några cider att ha på bussen.
Sen är det KRYSSNING som gäller!! (:

Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0