Cocojumbo



Helgen har varit underbar.
I lördags blev det bara lungt, sjukt sliten efter kryssningen.
Sen i söndags så blev det solning på dagen och BB final på kvällen.
Igår blev det solning på dagen, sen vid 4 tiden åkte vi till Björnön,
lira lite fotboll och tog årets första dopp, hur skönt som helst!
Och idag mår jag som en jävla kråka.

Feber, halsont, litermassa snor och lock för öronen.
Men jag ska ta mig iväg till jobbet imorgon ändå, mycket att göra inför semstern.
Så det blir en cykeltur till jobbet en timme tidigare än vanligt imorgon.
Ta igen lite förlorad arbetstid!

Får passa på att vila i helgen istället.
Emma tar studenten på fredag så det ska firas, dock alkoholfritt för min del (:
Sen hoppas jag på lite sol & bad på Lördag följt av en bio på kvällen.
Känns som en passande plan för helgen. Behöver vila!
Vilket jag tänkte göra nu också,
ska tappa upp ett bad.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0