Födelsedagskalas!


Älskar min nya fotoapp på luren, så fint med hösteffekt!

Idag blev lillsnurpan 2 år. Shit vad tiden går!
Så efter jobbet var jag hem o bytte om på några minuter,
sen tog jag o Marica bussen ner på stan för att köpa present till Emilia.
Blev ett par supersöta mysbyxor åt mig själv också, hihi.
Till Emilia köpte jag en Bamse målarbok då hon är tokig i Bamse.
Sen köpte jag även den där ritmaskinen på bilden ovan.
O den tyckte hon om, pheeeuuuw!

Imorgon blir det troligtvis övertid, för jag tänker banne mig inte jobba i helgen!
Cityfestivalen och efterlängtat besök av en saknad lillebror går före. Alltid.
På onsdag blir det kanske en fika och en liten shopping med M & C.
Skulle vilja ha någonting nytt till helgen (:

Håller tummarna för att det blir lägenhetsvisning på fredag också. iih
På torsdag drar Cityfesten igång så då kanske det blir en sväng på stan,
enbart för att kika lite i stånden och äta brända mandlar.

Men nu ska jag fortsätta kika tv, Lotta på Liseberg.
Klockan 21.00 börjar En Natt på Museet. Fiint!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0