Huskurer!



Tack för en mysig helg hjärtat!

Nu e de endast två arbetsveckor kvar innan semestern. Iiih!!
Dock två riktigt hektiska veckor dock. Men det ska nog gå bra (:
Har ju hjärtegullet på jobbet i minst en vecka nu, hihi.

Har urinvägsinfektion som kommer och går från dag till dag,
idag är en riktigt dålig dag. Ont som fan. Riktigt jobbigt att gå på toa.
Så jag har sökt på lite olika huskurer och ska nu testa en av dessa.
Man ska koka upp 1 liter vatten och sen slänga i 1 dl havregryn,
sen låta det koka i några minuter för att sedan sila bort havregrynen.
Därefter ska detta vatten drickas under dagen.. uäck säger jag bara!
Men jag håller tummarna för att det fungerar.

Nu ska vi kila iväg o handla tranbärsjos och c-vitamin.
Nu ska bakteriena bort. DÖÖÖÖ SA JAG!!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0