The Power Of Love

Gårdagskvällen i bilder





Gårdagen i ord

Kom hem som en Zombie efter jobbet igår. Helt jäkla slut.
Inte helt bekvämt att jobba i en verkstad med 30 graders värme och 0 syre.
Liiite lökigt om man säger så. Värsta Energi rånet ungefär.

Efter 5 minuter informerade far mig om att han o Hasse skulle ut o cruisa lite,
och denna kväll var målet Bålsta. Så jag var ju tvungen att haka på.
Hämtade upp Jocke när vi väl kommit fram och fortsatte sedan till shell,
där träffen ägde rum. Så mycket fina bilar. Sinnesjukt!

Efter lite bilspaning åkte vi till Mae Thai o käkade mat på ute terassen. MUMMS!
Sen skulle jag bara in o kissa hos Mamma, men där blev vi kvar i typ 1½ timme.
Pratade bilar o allt mellan himmel o jord med Mamma o Peter (:
Kom hem vid 11 och slockna omgående.

Hade sämsta natten på länge dock. Vaknade 4 gånger i timmen.
Men jag fick sova mellan halv 4 och 5 iallafall.
Nu ska jag iväg o hämta ut pencilin, sen hem till M.
Vi ska kika skräckfilm, iiiih!!

Imorgon blir det stan direkt efter jobbet.
Sen blir vi kvar där hela kvällen, pga cityfestivalen.
Daniel Adams Rays lirar imorrn kl 20. så det måste jag se (:
Pappa o Jocke ska med ner också. O Rasmus I think!
Meeen nu ska jag kila.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0