This Is My Time


Evelina, Emma, Anton & Jag på Emmas Student

Jäädrans orosmoment i mitt liv just nu.
Kan inte fokusera på någonting annat änom allt ska gå vägen.
Ska posta papper imorgon. Sen är det bara att vänta.
O hoppas, o önska o drömma.

Om allting kraschar nu och går åt helvette så vet jag inte vad jag gör.
Nu har det känns så nära, och jag är faktiskt värd detta. Jag hoppas!

Förresten så har pappa kanske fixat lya åt mig (:
Ska iväg o kika på den när hyresvärden kommer hem från Thailand.
Om lägenheten är mysig och priset ok så har jag ett place ganska snart.
Känns fint inför sommarn o allt, med tanke på området.
Ska inte skriva ut någonting här förrns jag har varit o kikat,
meeeen jag kan säga som så att den ligger på stohagen!
Vilket betyder stenkast från löga och lugnt område.
Men det kanske också skiter sig.
Vem fan vet liksom?!

Usch jag oroar mig så mycket att jag får ont i magen.
Vill bara ha positiva besked nu. Snälla, snälla, snälla!
Nu ska jag gå o gömma mig elr nått.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0