Hearts In The Air

SÅÅÅ GLAAD JUST NU!!!
Vill typ ut o hoppa i regnet bara fört att jävlas med alla deppisar.
Nu har jag g¨tt med en sten i magen i en månad och för 30 min sen släppte den.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Säger bara 20e Juli. Due day.

Dessutom så har helgen varit så sjuuukt bra!
Grillning med jobbet i fredags följt av öl på Bellmans och därefter Pluto.
O i Lördags stod det grillning på schemat. Åkte o hämta upp Lillan vid tåget kl 7.
Sen hem till Rasmus för grillning och förfest med gänget.
Kanonkväll både fredag o lördag.

Och du är bäst Cecilia!

Älskar att du bestämmer dig för en tripp till Västerås,
kommer hit med ett toppen humör och gör min helg fulländad.
Du är värd allt min fina! Tack för helgen.

Friday



Saturday




Nu ska jag fixa någonting ätbart,
sen blir det tammefan ett avkopplande bad!
Efter badet ska jag hoppa i mina duntofflor, koka en kopp te
och läsa lite i en ny bok. Perfekt i detta väder.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0