The Voice Within


lagom osexig bild från pluto förrförra veckan

Idag har jag en eftermiddag i djupa tankar. Försöker komma underfunn med,
för mig, vissa oklara orsaker till saker och ting. Men blir inget smartare alls.
Det är för mycket i min hjärna nu för att kunna förstå någonting över huvud taget.
Jobbet är kaotiskt, för att vara finkänslig. Vi har tusen ordrar att göra,
strul med leverantörer vilket innebär möten och hjärngympa stup i kvarten,
håller på att införa nya lösningar för att underlätta planeringen av arbete
samtidigt som jag har 4 (snart 5) sommarjobbare att ta hand om.
Så ja, det har blivit två dagar med övertid.

Ser dock fram emot att få dit min älskade lillesyster nästa vecka.
Hon kan konsten att dra fram det absolut bästa ur mig!

Så min hjärna är en enda stor dimma.
Men jag ska ta ett varmt bad och bara andas lite.
Tänka på allt bra som händer i mitt liv för tillfället, och på sånt som jag vill ska hända, hihi.
Jag har så mycket roligt att se fram emot resten av sommaren. Blir lycklig av tanken.
Jag tror på den här sommaren. Om jag har tur, vilket jag hoppas.
Så faller alla pussebitar på plats (:

Imorgon blir det en kort dag, slutar kvart över 1.
Så då blir det en midsommarfika med Sara & Cecilia, därefter ska jag försöka
hitta en present till Emilia som fyller 2 år. O så in på bolaget o köpa cider.
Bästa Rasmus köpte en dunk vin till mig idag så att jag slipper släpa på allt själv imorgon.
Ska dricka Rosé och cider på fredag. Blir smarrigt som tusan! (;

BAD NU!
Puss på Valfritt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0