Concrete Angel


Denna bild tillägnas min andra halva <3

Idag känner jag mig faktiskt inte så jätte trött ändå,
det blev ju sent igår med tjejkvällen hos Vickan, men jag mår prima (:
Jättemysig kväll igår, jag, Marica & Vickan kikade på Sex and the city 2,
Grey's Anatomy, BB och svullade kakor o glass, mumma!
Skrattade fram ett sexpack på magen, som alltid med dessa fantatiska systrar.
Ni är verkligen mina systrar ända in i hjärtat. Älskar er allihoppa!

Just nu håller jag på att sippra i mig lite kaffe,
kanske inte är så konstigt att jag känner mig pigg, hoho ^^
Mitt nyduschade hår doftar sååå ljuvligt!

Anyhow, jag ska väl fixa till lite här hemma (lögn)
mitt rum ser ut som tredje världskriget tammetusan.
Sen ska jag iväg o käka med Rassepasse.

Imorgonkväll blir det lungt för att jag o Marica ska jobba på lördag.
Sen på Lördag kväll så ska vi hem till Ida och kalasa, iiih, ska bli askul!
Vi kommer bli ett stort gäng som förar och sen går ut.
Men nu ska jag gå och göra lite nytta! (lögn)
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0