Jobb/Shopping/Party Lördag!



Rasmus kom o plockade upp mig vid 6 imorse,
och så blev det jobb fram till 11, sen drog vi till Hallsta för att kika efter tavlor.
Det fanns hur mycket som helst där, skitfina grejer till jävligt billiga priser!
Så jag fick med mig två tavlor och en golvvlampa hem (:
Tavlan är den ovan, grym va?

Anyhow, nu är jag iallafall hemma igen o magen skriker efter mat,
men jag har käkat upp all broccoli o nästan alla ägg
så jag vette tusan vad jag ska käka.

Får koka ihop något mummsigt helt enkelt (:

Ikväll blir det lite vin o trevligt sällskap, ska över till Rasmus lite senare
o så kommer nog de vanliga folket dit. Mycket trevligt!
Måste ringa o se hur Marica mår idag också,
får för mig att hon va ut o dansa igår ;)

Anyhoooow, nu måste jag försöka äta någonting.
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Catoleila

Excellent site.

2011-06-15 @ 11:44:09
URL: http://catoleila.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0