Ny vecka, igen!


Marica och Jag stekte bakfyllan ur oss igår

Arbetsdagen gick så onormalt fort idag!
Hade as mycket att göra och jobbade på som en gnu,
glömde tillochmed bort mina raster.. illa?

Efter jobbet blev det lite städning och lite tvättning, välbehövt!
Sen har jag fixat och donat inför helgen då jag ska hem till Bålsta,
två underbaringar ska firas, Jossan och Lillebror som båda blir 20!
Lillebror fyller idag så GRATTIS på födelsedagen mitt hjärta.

Vid 6 traskade jag iväg och mötte upp Marica och så blev det solning,
sååååå skönt, har dock bränt mina stackars skinkor..
Nu är vi hemma hos mig och har gjort matlåda och ska nu dricka te,
sen blir det dusch för bådas del o sen är det bara väntan på BB.
Sen blir det sängen för hela slanten tammetusan!

På fredag åker jag till Bålsta direkt efter jobbet,
o sen ska jag vänta på att mamma slutar så blir det tatto!
Sen direkt till Josie för födelsedagsmiddag.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0