Sängläge



Sängläge
Känns helt jävla piss dåligt rent ut sagt.
Imorse när jag höll på att fixa inför jobbet så blev jag yr,
ögonen var helt ur fokus och jag började kallsvettas kraftigt.
Sen var det bara att sätta sig över toastolen.. -.-
Det märkliga är att jag inte har mått det minsta illa,
bara yrsel, dålig syn o kräkor.. uääck!

Jag känner mig lite bättre nu iaf,
men blir fortfarande yr när jag reser mig upp.
Tänkte försöka få i mig en smörgås och hoppas på att jag får behålla den,
sen håller jag tummarna  för att pappa har lite choklad med sig hem.
Det är nästan läskigt vad sugen jag är på Riesen eller dumlecrisp,
jag brukar inte bli såhär jädrans sugen, men men :P
Hoppas verkligen att han köper med sig!
Annars dör jag typ..

Helgen spenderades i Rasmus Soffa tillsammans med honom och Marica,
o så blev det några timmars jobb på lördag också.
Lugn och skön helg med de bästa!

Nu ska jag sova en stund
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0