Shopping



Nu har jag lämnat in telefonen på lagning,
får se vad det blir för prislapp på reparationen sen, uscha!
Anyhow, lite tisdags shopping gjorde dagen lite bättre,
o vädret är ju heeelt underbart!

När vi kom in på H&M så blev Pappa helt till sig av en brun fransväska,
så nu är jag en underbar väska rikare! Tack pappa <3
Själv köpte jag ny foundation och ny concealer, o så kunde jag inte låta bli
att ta med den fantastiska sjalen nedan hem. FIN!!



Väskan och sminket



Nu ska jag kissa, dricksa ett stort glas vatten och laga lite middag.
Vettetusan vad jag ska hitta på för något, får kika i frysen.
Jag käkade broccoli till lunch så det lockar inte sådär jättemycket (;

Måste ringa Mamma igen o fråga vad den där hemsidan hette,
ska fixa present till älskade Josie som fyller 20 nästa fredag!
Då blir det partyparty med de gamla bejbsen, iiih <3
Men allra först blir det en stund i solen!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0