Tisdag



Underbart väder idag, härligt att det börjar bli flera dagar med plusgrader nu!
Jag och Marica gick ut o promenerade på 9 & 2 rasten, härligt.
Dock måste jag vara lite bitter som vanligt och meddela att febern är igång igen,
så jävla less på detta nu! ååååååååååååååååååååååååh!!!!
Det blir iallafall helt alkoholfritt i helgen.

På fredag ska jag ha en hemmakväll med mig själv i soffan,
o så blir det jobb på lördag för det är sjukt mycket på jobbet nu.
Sen blir det melodifestivalsmys med Marica på lördag innehållande:
Grönsaker, dipp, cola, ansiktsmask och nagelpyssel!


Jag har inte hört någonting om lägenheten, bröjar bli lite otålig nu..
Men det känns så fel att ringa o tjata på dom.
Kanske gör det om de inte ringer imorgon

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila,
hoppas att jag mår bättre imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0