Tisdag!



Trött som en krigare på slagfältet just nu..
vill helst bara gå och sova, men jag ska hålla ut lite till (:
Måste fixa matlåda tills imorgon först iallafall.
Längtar till helgen som en galning!!

Åker ju direkt efter jobbet till Bålsta,
sen hämtar mamma upp mig o så åker vi iväg för gaddning.
Jag har helt och hållet ändrat idé, blir inge text.
Iallafall inte i helgen, men det kanske blir av senare.
Det blir tre fjärilar som ska symbolisera far, mor och bror.
Håller tummarna för att det blir av på fredag!

Imorgon ska jag hämta ut paket och biljetter efter jobbet,
sen ska jag sola med Marica, så att man får bort linjerna under skinkorna.
På torsdag blir det nog väldigt lungt, packa osv.
Låt dagarna gå fort till helg, iih!

Nu måste jag besöka toan, förbannade magknip!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0