Tisdag



TRÖTT!!
Det är alltid underbart att komma hem efter jobbet o veta att man kan sova.
Jag är så himla trött just i denna stund. Tror iof att Marica är snäppet tröttare,
hon ligger brevid datorn på köksbordet o blundar med mobilen i handen haha.
(bilden ovan)

Hon har praktiserat hos oss Måndag och Tisdag o så ska hon dit imorgon med.
Sen får vi se hur det blir resten av veckan, tror hon kan behöva vila lite (;
Men från och med nästa vecka kommer hon att vara hos oss varje tisdag!
Å hon är jätte duktig så förhoppningsvis blir det sommarjobb också.

Förrutom detta så går jag bara omkring o fiser av nervositet inför lägenheten.
Imorgon är sista dagen att tacka ja, så jag måste nog tyvärr vänta till torsdag
eller fredag med att få veta om den blir min eller ej.. åååh!

Jag har iallafal gjort en lista på vad somn behövs för en första lägenhet.
Och jag tror bestämt att det blir rätt mycket övertidsjobb framöver, haha.
De tär ju endel att handla hem hahahhaha!!

Nu har Marica börjat sprattla här på bordet också,
gissar på att hon har somnat ganska hårt, haha sötnosen!
Anyhow, nu ska jag gå o laga lite middag
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0