Torsdag


Mina underbara vänner i Lördags!

Idag har det varit en bra dag!
Jag vaknade upp med humöret på topp och så har det fortsatt dagen igenom.
Jag behövde inte ens Energidrickan som jag hade med mig till jobbet,
så Rasmus fick ta den då han gick omkring som en zombie (;

Jag hade egentligen tänkt att gå iväg med kläderna som ska skickas tillbaka,
men vädret gör att jag tänker i andra banor. Jag ska mysa ner mig i soffan,
under mitt underbara stora duntäcke och vänta på att The Bachelor ska börja,
efter det är det gårdagens BigBrother och sen är det American Idol (:
Sen blir det sängen klockan 21 idag igen.

Funderar på att åka in lite tidigare till jobbet imorgon,
så att jag är där till halv 6. Men jag har inte,
riktigt bestämt mig ännu (:

Anyhow, nu ska jag krypa ner under täcket.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0